خلاصه کتاب مدیریت بر آینده با تکنولوژی فردا، به سفارش و در راستای برنامه های توسعه مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، توسط سازمان مدیریت صنعتی ( نوینسنده: Lebrahim Mahmouclzadeh)
خلاصه کتاب مدیریت از راه ارزش ها. ( نویسندگان، کن بلانچارد و مایکل اوکانر، مترجم: دکتر حمید رضا فرتوک زاده)
خلاصه کتاب چه کسی می گوید فیل ها نمی توانند برقصند؟ ( نویسنده: لوئیس گرستنز، مترجم: مهندس امیر توفیقی)
خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار( نوشته: فلیپ کاتلر، ترجمه: دکتر عبدالرضا رضائی نژاد)
کتاب بازاریابی خلاق،روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی. ( نویسندگان: فلیپ کاتلر و دکتر فرناندو تریاس دبس، مترجمان: دکتر کامبیز حیدر زاده و دکتر رضا رادفر )
این روزها مهمترین چالش پیش روی هر سازمان اقتصادی افزایش فروش است . در شرایط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسبترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه هاست.CRM به دست اندرکاران فروش امکان می دهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط سازنده داشته باشند. زیرسیستم های پیگیری ، برنامه ریزی تماس ها ، گزارش دهی ، یادآوری و هشدار ، ارتباط الکترونیک ، پیام رسان، بانک اطلاعاتی جامع ، خدمات مشتریان و دیگر امکانات متنوع چنین نرم افزارهایی به مشتریان امکان می دهد که در هرجا و هر زمان خواسته های خود را به شرکت ابلاغ کنند و اطمینان داشته باشند که نه چیزی فروگذار می شود و نه کاری فراموش می گردد. ( نویسنده: جواد جمشیدپور) دانلود مقاله