آکادمی تخصصی مدیریت ایران

این سایت افتخار دارد آخرین مباحث روز در زمینه های: بازاریابی،استراتژیک، تجارت الکترونیک و سایر حوزه ها را با شما در میان گذارد

آکادمی تخصصی مدیریت ایران

این سایت افتخار دارد آخرین مباحث روز در زمینه های: بازاریابی،استراتژیک، تجارت الکترونیک و سایر حوزه ها را با شما در میان گذارد

خرید خارجی

مبانی  موثر خرید کالا عبارتند از: کیفیت، مقدار، زمان، قیمت و منبع تهیه کالا. برای آشنایی کامل با این مبانی مقاله را دانلود کنید. ( گردآورنده: محمد عسگری)               دانلود مقاله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد